H&M знизила квартальну виручку в Україні на 76%
- Фото:
- 24tv.ua
Шведська Hennes&Mauritz AB (H&M), власник другої за розмірами в Європі мережі магазинів одягу, скоротила виручку в своїх українських магазинах на 76% в гривні у другому фінансовому кварталі (1 березня – 31 травня), більша частина якого збіглася з карантином в Україні через пандемію коронавірусу.
Як зазначається у звіті компанії, за другий фінквартал, який завершився 31 травня, продажі H&M в Україні склали 11 млн шведських крон ($1,18 млн), що в 4,6 рази менше, ніж за такий же період 2019 року (51 млн шведських крон, або $5,5 млн). Таким чином, падіння в шведських кронах склало 78%, а в гривні — 76%.
Станом на 31 травня мережа H&M налічувала три магазини в Україні (всі — в Києві).
В цілому за 6 міс. H&M зменшив виручку на 19% — до 70 млн шведських крон (86 млн шведських крон за аналогічний період 2019 року), тоді як падіння продажів у гривні склало 28%.