All Retail
Опубліковано

Операційний директор лінії магазинів EVA Віктор Средній: «Ми відкриваємо по 180 магазинів на рік, а закриваємо вкрай рідко»

Теги:
EVA
експансія
дрогері
Фото:
Дело

Що змінилося в поведінці споживача у зв'язку з карантином? Як EVA вибирає локації для магазинів?

Про реакцію керівництва на пандемію, і про площі нового формату EVA Beauty Lab в інтерв’ю для Delo.uа розповів операційний директор лінії магазинів EVA Віктор Середній.

Про формат Eva Beauty lab

У грудні 2019 року в Дніпрі EVA відкрила новий формат Eva Beauty lab — простір краси, де немає звичних товарів для дому та побутової хімії, зате є багато декоративної косметики і три б’юті-зони: зона тестування шкіри обличчя, тестування шкіри голови і волосся і зона мейкапу.

"Ми хотіли подивитися, як клієнт відреагує на EVA в новому вигляді — без порошків і памперсів, а з красою і демонстрацією. Після карантину ми і далі плануємо розвивати цей формат", — каже Середній. 

180 магазинів на рік

Зараз лінія магазинів EVA налічує близько 1000 точок. За останні роки відкривалося по 180 магазинів на рік, а одного разу команда поставила особистий рекорд — понад 30 точок за місяць! При цьому, закривають магазини вкрай рідко. Секрет у тому, що EVA ретельно підходить до вибору локації — для цього є спеціальна служба, яка цим займається. Стратегія в тому, щоб бути на шляху клієнта, в його щоденному трафіку.

Про доставку EVA

Своєї служби доставки у EVA поки що немає, але незабаром, за словами Віктора Середнього, вона з’явиться. На даний момент працює програма самовивозу, до якої підключено близько 45 магазинів. Людина може замовити товар на сайті eva.ua і забрати в одній з точок або у відділенні Нової пошти. Якщо ж клієнт хоче отримати товар з доставкою додому, він може скористатися службами доставки, до яких підключені магазини мережі.

Як EVA працювала під час карантину

Глобальних змін у період карантину лінія магазинів не зазнала. EVA вдалося зберегти команду, не відправляючи нікого у відпустку і не скорочуючи. Єдине, що змінилося — знизилася навантаження за рахунок зниження клієнтопотоку.

Щоб клієнти все одно могли придбати бажані товари, не виходячи з дому, EVA оперативно запустила доставку товарів через Glovo.

Про плани на найближчі роки

Головне завдання EVA зараз — задоволений клієнт, який буде рекомендувати магазини, тому всі плани пов’язані виключно з запитами аудиторії. Ключове завдання: зрозуміти, що хоче клієнт, оцінити світовий досвід в цьому напрямку, і бути перфектними.