All Retail
Опубліковано

Кожен третій магазин польської мережі Piotr i Paweł вже перейменовано в Spar

Вже більше 35% магазинів, що належать мережі Piotr i Paweł, змінили свою назву на Spar або Eurospar, - заявив оператор.

Принаймні 20 з приблизно 60 торгових точок пройшли процес ребрендінгу на користь Spar Group — передає WH.pl

В торгових точках, обладнаних автостоянкою, присутній сервіс Spar Drive, за допомогою якого можна забрати оформлені онлайн-замовлення. Крім того, мережа пропонує доставку покупок з магазину додому (покупки через e-spar.com.pl).

- Процес розвитку мережі магазинів Spar динамічний. Нам вдалося зберегти темпи розвитку, згідно з установленим графіком, незважаючи на величезний вплив пандемії COVID-19 на сферу торгівлі, — сказав член ради директорів Spar Group Роб Філіпсон.

Процес ребрендінгу магазинів Piotr i Paweł, запущений восени 2019 року, запланований на весь 2020 рік.

Spar Group, є оператором, який керує в Польщі мережею з більш ніж 220 магазинів (включаючи точки мережі Piotr i Paweł). Компанія планує розвиток у Польщі, яке передбачає відкриття мінімум 50 магазинів в рік.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або