Онлайн-магазин Carrefour у Франції став маркетплейсом
- Фото:
- https://luxembourg.lameuse.be
Carrefour запустив продуктовий маркетплейс у Франції.
До кінця цього року на платформі буде представлено до 100 000 товарів більш ніж сотні різних торгових мереж. Вони доповнюють щоденний асортимент продукції Carrefour.
Мережа супермаркетів Carrefour — велика компанія, що представить на маркетплейсі багато зовнішніх продавців. Рітейлер розробив платформу у партнерстві з Mirakl, французькою компанією, відомою створенням інтернет-майданчиків для торгівлі.
На початку червня Carrefour запустив маркетплейс на своєму французькому веб-сайті електронної комерції Carrefour.fr. За допомогою цієї ініціативи компанія хотіла розширити свій асортимент, продаючи додаткові товари.