Сектор FMCG в Китаї відновлюється після коронавірусної кризи
- Фото:
- https://www.epravda.com.ua
Продажі продовольчих товарів в Китаї все ще нижчі, ніж торік, але спостерігається тенденція до їх зростання.
Згідно з даними, оприлюдненими Національним бюро статистики, загальний роздрібний продаж споживчих товарів в Китаї у травні впав на 2,8% порівняно зі зниженням на 7,5% у квітні. Уповільнений темп зменшення вказує на те, що споживання поступово збільшується.
Катерина Едельштейн, віце-президент Nielsen China, заявила: «Поки ми спостерігали спад загального роздрібного бізнесу, кілька галузей нарешті повернулися до зростання або ж стабілізуються. FMCG відзначила позитивне зростання на 8% у квітні, головним чином, завдяки онлайн-продажам».