All Retail
Опубліковано

"Епіцентр" відкриє в київському ТРЦ Retroville відразу 4 магазини

Теги:
Епіцентр
Фото:
RAU

Міжнародна компанія Colliers International, провідний консультант на ринку комерційної нерухомості України, завершила оформлення угоди по відкриттю нових магазинів Intersport, 4F, The Athlete's Foot (TAF) і Галереї Деко в ТРЦ Retroville.

Всі ці бренди в Україні розвиває група компаній Епіцентр. Як повідомила RAU Colliers International Україна, магазини загальною площею 3041 кв. м будуть розташовані на першому поверсі ТРЦ.

Intersport — світовий лідер в спортивному рітейлі займатиме площу майже 1300 кв. м. Мережа спортивних магазинів пропонує більше 70-ти популярних світових брендів і 5 власних торгових марок, які відмінно зарекомендували себе серед прихильників різних спортивних стилів і активного способу життя: McKinkley, ProTouch, Firefly, Energetics, Technopro тощо.

У ТРЦ Retroville також відкриється галерея Деко площею 1364 кв. м. Деко було виділено як окремий напрямок в мережі Епіцентр в 2008 році. Близько 40% асортименту Деко становить продукція власних торгових марок — LaNuit, Flamberg, SmartKitchen, Fiora, SongerundSohne, Origami, Luna, NotaBene, UP! і так далі. Цього року формат галереї виведений в межі торгово-розважальних центрів.

Крім того, в ТРЦ відкриються перші в Україні магазини нових брендів групи компаній Епіцентр: 4F і The Athlete’s Foot (TAF). 4F — провідна польська компанія-виробник якісної спортивного одягу й аксесуарів для тренувань і повсякденного життя. У Retroville оператор відкриває магазин форматом 206 кв. м.

The Athlete’s Foot — міжнародна роздрібна мережа магазинів спортивного взуття та одягу, заснована в 1971 році в Пенсільванії (США) і зараз представлена ​​в 27-ми країнах світу. Магазин TAF займати 174 кв. м.

"Компанія Епіцентр, як і більшість великих операторів, досить виважено підходить до вибору нових локацій і ретельно аналізує кожен об’єкт. Потенціал і концепція ТРЦ Retroville повністю задовольняють побажання рітейлера. Незважаючи на поточну нелегку ситуацію в світі та в Україні, ми пишаємося співпрацею з компаніями, які готові розвиватися й надалі", — зазначає Ігор Заболоцький, провідний експерт Colliers International (Україна).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або