All Retail
Опубліковано

МХП запускає нову мережу м'ясних магазинів "М'ясомаркет", планує відкрити 50 точок у 2020 році

Теги:
FMCG
МХП
експансія
Фото:
Економічна правда

Компанія МХП анонсує відкриття нових форматів магазинів «М’ясомаркет». У липні перші три магазини відкриються в Ковелі, Сумах та Миколаєві.

Про це розповів Дмитро Морозов, керівник управління по роботі з франчайзі в МХП.

"Ми виходимо на ринок з абсолютно новим форматом, який буде відкриватися паралельно з діючою мережею м’ясних магазинів. Це будуть магазини біля будинку з сучасною технікою та обладнанням. Покупці матимуть можливість придбати широкий асортимент м’яса, на будь-який смак і для будь-якої страву. А професійну консультацію не тільки з купівлі, а й з приготування страв надаватиме м’ясний сомельє. Асортимент буде відрізнятися в залежності від розмірів конкретного магазину, але, крім м’яса, в магазинах можна буде купити хлібобулочні та молочні вироби, соуси, бакалію, овочі і фрукти і інші супутні товари. Для клієнтів будуть діяти акції та знижки, а також програма лояльності ", — зазначив Дмитро Морозов.

Амбіція МХП на найближчі кілька років в кількості магазинів в країні вимірюється тисячами, але поки проектом передбачено відкриття близько 50 торгових точок по всій країні до кінця року.

Миронівський Хлібопродукт - найбільший виробник курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів м'ясопереробки. Засновником і мажоритарним акціонером КОМПАНІЇ є український бізнесмен Юрій Косюк.

Чистий прибуток МХП в 2019 році зросла в 1,7 рази порівняно з 2018 роком - до $215 млн, виручка збільшилася на 32% - до $2,06 млрд.

За словами керівника, новий формат бізнесу компанія розвиває за системою франчайзингу. М’ясомаркети відкриватимуть як з діючими, так і новими інвесторами. Причому новим інвесторам гарантується річний дохід на інвестиції. У проекті прописані всі бізнес-процеси і в цьому одна з його переваг для партнерів.

Новий проект МХП викликав інтерес як у діючих партнерів компанії, так і у нових інвесторів, готових почати ведення бізнесу в галузі продуктів харчування, тому незабаром магазини відкриються в Ковелі, Сумах, Миколаєві, Кропивницькому, Черкасах, Києві, Одесі, Львові, Старокостянтинові, Тернополі, Слов’янську, Полтаві, Запоріжжі та інших містах. Залежно від розміру міста та його специфіки передбачені різні площі магазинів — 45 кв. м і 100 кв. м.

«У нас багаторічний досвід роботи на ринку України та діюча торговельна мережа, що складається з більш ніж 1700 торгових точок — це дає нам величезну базу даних і досвіду. По-перше, ми знаємо, як організувати цей бізнес, як ним керувати й як його зробити прибутковим. Партнерам не потрібно буде придумувати, як запустити акцію або що розмістити в торговій точці. Він буде працювати за безпечною та перевіреною схемою. По-друге, це сучасний формат мережі, яка доповнює і підсилює діючу модель бізнесу. Адже в такому магазині будуть нововведення з точки зору додаткових сервісів, що важливі молодшій аудиторії. Нашим партнерам це дасть можливість збільшити кількість покупців, розширити асортимент, при фактично тих же витратах на магазин і відповідно зробити бізнес більш рентабельним. Для покупця ми створюємо зручний і сучасний магазин, що будується на «трьох китах»: якість, сервіс і емоція", — підсумував Дмитро Морозов.

Нагадаємо, МХП прийняв стратегічне рішення та розпочав процес трансформації з сировинної компанії в кулінарну. За словами власника компанії Юрія Косюка, цей перехід дозволить стати більш орієнтованим на споживача продукції. Масштабна стратегія буде реалізована протягом декількох наступних років.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або