All Retail
Опубліковано

Три супермаркети «Сільпо» знову потрапили до переліку найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів

Профільний журнал про роздрібну торгівлю European Supermarket Magazine (ESM) щороку складає список Europe’s Finest Store і вибирає найбільш вражаючі інноваційні дизайнерські концепції магазинів, які були відкриті або оновлені на європейському ринку ритейлу.

В 2020 році редакція ESM обрала 29 найкращих магазинів Європи, а «Сільпо» знову став єдиним українським ритейлером, магазини якого потрапили до списку найінноваційніших.

Одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Заснована в 1998 році. Станом на липень 2020-го нараховує 263 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo та інтернет-магазин shop.silpo.ua, запущений під час карантину. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Сільпо» вже вчетверте представляє Україну на європейській мапі інноваційних дизайнерських ритейл-концепцій Європи. Кожного разу створюючи новий тематичний дизайн супермаркету, ми прагнемо розказати цікаву історію, щоб процес купівлі дарував радість та позитивні емоції. І наша стратегія не залишилася поза увагою міжнародної ритейл-спільноти", — зазначила директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.

До Europe’s Finest Store 2020 потрапили такі три супермаркети "Сільпо":

"Сільпо" у стилі Ван Гог, відкритий у вересні 2019 року в Києві

Очікуйте, що ви знайдете безліч сонячних квітів, квітучих мигдальних дерев та зоряних ночей, а сам художник також запрошує гостей на декоративних стінах магазину, відзначає ESM і називає цей «Сільпо» шопінгом серед витворів мистецтва, гідних музею.

«Сільпо» у стилі світ Мавки, відкритий у листопаді 2019 року в Києві

Найбільший дизайнерський «Сільпо» в найбільшому торговому центрі України Blockbuster Mall оформлено у стилі анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня». Це результат творчої колаборації двох великих національних брендів: мережі супермаркетів «Сільпо» й української студії Animagrad (FILM.UA Group). Простір та інтер’єр магазину наповнено українською автентикою, а на його території розміщено один із повноцінних фудхолів мережі — гастрономічний простір із тематичними закладами на чолі з бренд-шефом Марко Черветті.

Муркотиковий «Сільпо», відкритий у квітні 2020 року в Києві

Гості можуть розкрити свого внутрішнього котика в цьому супермаркеті, пише ESM. У магазині є величезні клубки ниток, дряпалки для кігтів замість колон і портрети популярних хвостатих. Він схожий на котячий рай, не вистачає лише справжнього котика, зазначає видання.

European Supermarket Magazine включає «Сільпо» у Europe’s Finest Store вже четвертий рік поспіль. У 2019 році найкращими інноваційними супермаркетами мережі були названі «Сільпо» у стилі стімпанк у Вишгороді, в стилі Дикий Захід у селі Стоянка (Київська область) та в стилі космос у Харкові.

В 2018 році ESM відзначив Le Silpo в Одесі, а в 2017-му — магазини у стилі Ямайка у Броварах, Аліса у дивокраї в ТЦ Forum Lviv та «Сільпо» у стилі лофт-панк у ТРЦ Lavina Mall у Києві.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже 51 тематичний дизайнерський супермаркет і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власний дизайн. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також оформлюються у стилі магазинів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або