All Retail
Опубліковано

Пандемія вдарила на попит продукції Coca-Cola

Коронакризис зруйнував продажі Coca-Cola в II кварталі 2020 року. Компанія зафіксувала зниження виручки на 28%.

Останнім часом ситуація трохи покращилася, але вона настільки невизначена, що компанія стримує свої прогнози з підсумковими річними результатами.

Згідно з даними про продажі Coca-Cola, у II кварталі цього року глобальний дохід компанії знизився на 28% до 7,2 млрд. доларів. Немає сумнівів у тому, що коронавірус значно знизив споживчий попит на продукцію компанії — інформує WH.pl

Концерн з Атланти, проте, запевняє, що в даний час порівняно з квітнем ситуація поліпшується. В кінці квітня обсяг світових продажів скоротився приблизно на 25%. У червні він становив усього 10%, а липневі спади поки оцінюються як "середні однозначні показники".

Генеральний директор компанії Джеймс Квінсі заявив, що компанія готується до можливої другої хвилі пандемії, але припускає, що найважчий час для Coca-Cola позаду.

Найбільший конкурент PepsiCo зафіксувала зниження продажів всього на 3,1%. Гігант ринку зміг компенсувати падіння продажів напоїв, продаючи більше сухих сніданків та снеків.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або