All Retail
Опубліковано

Новий BROCARD відкрився в київському ТРЦ Retroville

Теги:
Brocard

1 серпня 2020 року в київському ТРЦ Retroville (проспект Правди, 47) компанія «Брокард-Україна» відкрила 87 магазин мережі BROCARD площею 408 м2 – перший магазин на житловому масиві Виноградар.

Новий BROCARD традиційно виконаний у чорно-білій гамі. Зручна конфігурація дозволяє з легкістю знаходити потрібний товар: парфумерія, декоративна косметика, засоби догляду за шкірою і волоссям, сегментування на жіночі і чоловічі лінії полегшує процес шопінгу.

У новому магазині представлені 200 преміальних брендів парфумерії і косметики (Dior, Lancome, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce&Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Lacoste, Versace та інші).

Рекламні ролики світових брендів, інформація про акції та спеціальні пропозиції мережі транслюються на сучасних led-панелях, створюючи загальну динаміку.

Мейкап-бар стане відмінним місцем для яскравих фото та обміну корисними лайфхаками від професійних візажистів.

"Відкриття магазину — завжди знакова подія для компанії. Але новий об’єкт в ТРЦ Retroville для нас особливо важливий ще й тому, що це перше відкриття посткарантинного періоду, після декількох місяців непрацюючої торгівлі і дуже непростого для компанії періоду, — прокоментувала Олена Лада, директор зі стратегічного розвитку мережі. — Для нас це внутрішній маркер стратегії розвитку і відкриття нових об’єктів в кращих торгових центрах країни, впевненості у власних силах і сигнал для ринку "BROCARD продовжує розвиватися — все йде за планом".

У всіх магазинах мережі BROCARD представлена виключно оригінальна продукція провідних світових брендів косметики та парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками і дистриб’юторами брендів в Україні, що гарантує якість, достовірність і безпеку всіх товарів мережі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або