All Retail
Опубліковано

Київстар страхуватиме товари своїх партнерів

Теги:
Київстар
Фото:
All Retail

Роздрібна мережа Київстар нараховує 500 магазинів, переважна більшість з яких є дилерськими. Окрім сервісних послуг Київстар, в монобрендових магазинах продаються телефони та інші мобільні девайси. Для того щоб убезпечити продукцію дилерів, компанія взяла на себе функцію страхування цієї групи товарів.

Страхування захистить продукцію від таких проблем як крадіжки, залиття рідиною, пожежа, стихійні лиха, а тим самим убезпечить бізнес партнерів від збитків.

Послуга розповсюджується на магазини, де товар знаходиться у відкритій викладці та має високі ризики пошкодження.

Компанія сплачує послугу самостійно та безпосередньо представляє інтереси своїх партнерів в страховій компанії «Євроінс Україна». Окрім цього, однією з головних особливостей пропозиції Київстар є те, що страхові виплати відбуватимуться в повному обсязі вартості товару. В той час, як звичайної практикою на ринку страхування є вираховування з фінальної суми виплати розміру амортизація товару.

"Наші відносини з дилерами будуються за принципом win-win. Ми зацікавлені в тому, щоб бізнес наших партнерів приносив їм стабільний прибуток. Тому ми постійно шукаємо шляхи оптимізації процесів та збільшення ефективності, щоб дилери почували себе захищеними та впевненими в прибутковості свого бізнесу«, — розповіла керівник дирекції роздрібного продажу Київстар, Ольга Смисльонова.

Страховий партнер Київстар, компанія «Євроінс Україна», працює на українському ринку страхування понад 20 років. Це дочірня компанія Євроінс Іншуринс Груп, заснована в 1996 та є однією з найбільших незалежних страхових груп, що діють в країнах Європи.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або