All Retail
Опубліковано

Коронавірус вдарив по Carlsberg

Carlsberg очікує, що в цьому році операційний прибуток компанії знизиться на 10-15% через пандемію коронавіруса. Торговельні обмеження продовжують впливати на продаж у другому півріччі, особливо на ключових ринках Китаю та Західної Європи.

Третій за величиною виробник пива у світі після Anheuser Busch InBev і Heineken повідомив, що найбільший за обсягом китайський ринок добре почав III квартал, але нещодавно продажі впали, оскільки деякі регіони країни знову зазнали пандемічний обмежень. У Західній Європі продажі в барах і ресторанах поступово збільшуються, але в цьому році вже не очікують, що вони повернуться до нормального рівня.

Генеральний директор Кіст Харт заявив, що в даний час основна увага в компанії приділяється «вартості, грошовим коштам та ліквідності». — Всі наші ринки в тій чи іншій мірі постраждали від пандемії COVID-19, але компанія і наші співробітники виявили більшу гнучкість, що дозволило нам стабілізувати бізнес, проявити соціальну відповідальність і підтримати наших клієнтів, — сказав він. Однак зараз компанії вкрай важливо зосередитися на витратах та фінансових результатах — передає wiadomoscihandlowe.pl

"Усвідомлюючи, що ми стикаємося з новою ринковою реальністю, включаючи зміну споживчих переваг і зниження рівня торговельної активності, ми робимо кроки для відповідного коригування нашого бізнесу", — додав Кіст Харт.

Відзначається, що продажі в II кварталі 2020 року впали на 15% у порівнянні з попереднім роком і склали 15,9 млрд. датських крон (2,52 млрд. доларів США).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або