«Епіцентр» працює над запуском власного маркетплейсу. Зараз компанія шукає партнерів
Продавці та партнери можуть залишити заявку для співпраці з компанією. «Епіцентр» пропонує партнерам онлайн- та офлайн-вітрини й доступ до 12 мільйонів онлайн-покупців щомісяця (за даними компанії).
У продавців на сайті буде власна сторінка з товарами, відгуками й інформацією. Обробка замовлень відбуватиметься через кол-центр.
Терміни запуску маркетплейсу ще не відомі.
Маркетплейси — посередники між продавцями та покупцями, які надають свої платформи для продажу та купівлі товарів в інтернеті.
Нагадаємо, що «Епіцентр» вирішив також розвивати продовольчий напрям: мережа планує відкрити щонайменше сім продуктових магазинів в Україні.