All Retail
Опубліковано

Бізнес-сніданок «Архітектура емоцій у рітейлі»

Теги:
Nova Light

3 вересня інжинірингова компанія Nova Light разом з Асоціацією рітейлерів України проведуть бізнес-сніданок на тему "Архітектура емоцій у рітейлі. Світло як інтегруючий елемент у побудові споживацького досвіду в торговому залі".

Щоб подарувати покупцю незабутню подорож магазином та надихнути його на покупки, необхідний правильний емоційний фон. Серед основних чинників позитивної атмосфери в торговому залі, комфорту та настрою покупця — візуальне та звукове оточення, арома-супровід й освітлення. Світло є інтегратором усіх елементів емоційного впливу в одну цілісну систему, це основний інструмент конструювання досвіду споживача. «Правильне» освітлення позитивно впливає не тільки на настрій покупців, а й створює умови для ефективних продажів: утримує гостей в торговому залі на більш тривалий період, збільшує кількість відвідувань тощо. Так, глибоке знання природи емоцій та комплексний підхід до конструювання досвіду споживача у магазині може вивести цілковито на інший рівень те, що прийнято називати "customer journey".

Під час бізнес-сніданку ми розглянемо та обговоримо наступне:

- Архітектура емоцій у торговому залі та на чому вона будується

- Основні інструменти для створення позитивного емоційного споживацького досвіду та їх взаємодія. Як досягти бажаного ефекту синергії

- Роль світла у побудові досвіду споживача та його вплив на емоційний стан покупців

- Як за допомогою світла створити єдину цілісну екосистему у торговому залі, яка сприятиме надихаючій атмосфері й продажам

- Побудова різних світлових сцен за допомогою системи динамічного освітлення

- Параметри професійного світлотехнічного рішення. Чому кожному рітейлеру варто знати основні світлотехнічні характеристики

- На що звернути увагу при виборі партнерів для реалізації концепту нового формату магазину? Вимоги до підрядників, постановка задачі та налагодження комунікації між реалізаторами рішення. Типові труднощі, які виникають на етапі узгодження робіт.

Спікер: Володимир Кличановський, директор Engineering Company Nova Light. Експерт в управлінні споживацьким досвідом в торгових залах за допомогою світлових рішень. Автор десятків статей про вплив світлових характеристик на емоційний стан і поведінку людини.

Дата: 3 вересня 2020 року

Час: 10:00 — 15:00

Локація: Perfect Place, Венеціанський острів, Київ (під’їзд до території локації огороджений шлагбаумом, в’їзд по кодовому слову).

Попередня реєстрація ОБОВ’ЯЗКОВА!

Зареєструватися на захід — тут

Контактна особа з питань реєстрації:

Анна Купрієнко

+38 063 566 75 93

 a.kupriienko@rau.ua

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або