All Retail
Опубліковано

Не без гумору та самоіронії. Кампанія “Беремо і робимо” від ПриватБанк

Теги:
Приватбанк
Фото:
privatbank.ua

ПриватБанк продовжує свою кампанію “Беремо і робимо” у співпраці з креативною агенцією banda.

У нових роликах зробили акцент на службі підтримки Привату, яка не байдужа до зауважень клієнтів. Банк вдячний за кожен негативний комент і показує, як це допомагає оптимізувати роботу.

Якщо в людей за ці роки назбиралася купа незакритих питань, то потрібно на них обов’язково відповісти. Не тікати від своїх помилок, а зізнатися в них. Ми впевнені, що безглуздо починати розповідати, скільки всього Приват «бере і робить», не розібравшись із негативом, який накопичився навколо бренду, — коментують у banda. — У нас вийшла смілива та самоіронічна кампанія. Бо самоіронія — це наша головна зброя. Саме здатність до самоіронії відрізняє на ринку справді сильні бренди, бренди-герої.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або