All Retail
Опубліковано

Борис Марков розповів про плани з розвитку мережі АТБ

Борис Марков, генеральний директор і голова ради директорів корпорації АТБ, в інтерв'ю порталу Delo.ua розповів про плани рітейлера.

«В кінці 2016 року ми розпочали серію експериментів, мета яких — підвищення ефективності роботи магазинів, задоволення споживчих запитів і поліпшення комфорту для покупців. Програма рестайлінгу в, так званий, "чорний“ АТБ сьогодні охопила приблизно третину магазинів, майже всі нові торговельні об’єкти відкриваються в цьому підформаті. З інтенсивністю 50-60 магазинів в рік поступово оновлюємо наявні точки. Плануємо прискорити темпи рестайлінгу до 70 маркетів на рік і переформатувати всю мережу „синіх“ магазинів.

АТБ продовжує розвиток мережі своїх магазинів у всіх регіонах України. Станом на 22 липня вона налічувала 1144 магазини в 293 населених пунктах. З початку 2020-го відкрили 61 новий магазин і 15 після реконструкції. Особливу увагу приділяємо розвитку мережі на заході і півдні: з початку року там запустили 24 і 7 нових магазинів відповідно.

Компанія системно підходить до освоєння нових регіонів. Цьому передують серйозні маркетингові дослідження, аналіз регіональних споживчих переваг, щільність населення, стан ринку праці, комунікацій і багато інших чинників.

Одним з найважливіших завдань є побудова в нових регіонах ефективної логістики. Сьогодні в логістичній інфраструктурі АТБ десять сучасних мультитемпературних розподільних центрів категорії „А“ загальною площею більше 200 000 кв. м.

Вантажообіг РЦ становить щорічно понад 2,5 млн т. Вони обслуговують 95% товарообігу всіх магазинів мережі. Зараз йде активне будівництво власного РЦ в Харкові. Плануємо ввести його в експлуатацію на початку наступного року, а в другому кварталі 2021 року — запустити власну логістику в Харківському регіоні, замінивши два орендованих РЦ »- зазначив Марков.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або