Вплив коронавірусної пандемії на ринок роздрібної торгівлі в Україні та світі — читайте у новому випуску журналу All Retail
Літо закінчилося, а випуски журналу All Retail – ні.
Поспішаємо представити вам наш серпневий і вже 108-ий номер.
Як завжди, новий випуск наповнений цікавими матеріалами. У ньому ми акцентували свою увагу на темі впливу коронавірусної пандемії на ринок роздрібної торгівлі в Україні та світі, а також наслідків, які можуть нести ці тенденції. Для цього ми задіяли експертів відомих міжнародних компаній.
Крім основної теми номера, для читачів ми також підготували ряд інших тем:
- інтерв’ю з операційним директором мережі NOVUS Олексієм Панасенком
- матеріал про те, як Carrefour освіжає концепцію дешевої власної торгової марки, придуману ще в 70-х роках минулого століття
- нарис про те, як рітейл США відкриває для себе обладнання Хітлайн
- статтю "поштомати як еволюція сфери поштових послуг"
- велике есе про хобі власників компаній " АТБ " і Fozzy Group
- довідка про те, як мережа 7-Eleven випробовує нову концепцію мікро-магазину
- інфографіку "які магазини провідних рітейлерів відкривалися в Україні в липні 2020 року?".
Ми завжди раді старатися для своїх читачів. Нам хочеться, щоб аудиторія, яка цікавиться темою рітейлу, ширилася. Наші Тексти ми намагаємося писати доступно і на дуже різні теми, адаптуючи їх під кожного. В якомусь сенсі роздріб Стосується кожного з нас, тому бути обізнаним в цій темі — вельми корисно навіть пересічному покупцеві.
Наш продукт - свого роду путівник у світі рітейлу, при цьому він дуже легко читається. Варто спробувати - і для Вас також все може стати All Retail :-)
З усіх питань, пов’язаних з підпискою на наш електронний журнал звертайтесь за телефонами (050) 378 78 61, (067) 370 68 42 або пишіть на імейл office@allretail.com.ua