Нова кампанія «Верес» від креативної агенції Grape
Оновлена комунікація бренду консервацій
Креативна агенція Grape представила нову кампанію для бренду консервацій «Верес».
Компанія «Верес» оновила свою комунікацію. Нова ідея про те, що консервація — це не лише щось «бабусине» та застаріле.
У рекламних роликах зобразили різноманітність продукції та способів приготування.
««Смачно по-домашньому» — таким був слоган старої комунікації. Але як це — «по-домашньому»? Для когось — це хлібчик з кабачковою ікрою, для іншого — хоуммейд-бургер, для третього — салатик з усім на світі, а четвертому — самому з’їсти цілу баночку солених огірків. Саме тому оновлена платформа бренду — «Смачно як завгодно. У своєму маніфесті «Верес» »показує сучасних консерваторів, яким близькі прості людські цінності й традиції, але вони переосмислюють їх по-своєму», — коментує Grape.