All Retail
Опубліковано

Auchan повідомив про плани трансформації компанії

Теги:
Auchan
AR ексклюзив
Фото:
wikipedia.org

Рітейлер зосередиться на п'яти стратегічних пріоритетах.

В інтерв’ю LSA генеральний директор Auchan Retail France Жан-Дені Девейн розповів, як компанія планує стимулювати зростання, зосередившись на п’яти основних областях:

1) Поліпшити пропозицію, приділяючи більше уваги місцевій ексклюзивній продукції та власним торговим маркам

2) Оновити свої гіпермаркети

3) Забезпечити цифрову близькість за рахунок відкриття додаткових пунктів видачі онлайн-замовлень

4) Розвивати ланцюжок поставок

5) Змінити бізнес-моделі для адаптації до нових інструментів, способів роботи і робочих місць

Девейн наголосив на необхідності розвитку формату гіпермаркетів відповідно до потреб.

За словами пана Девейна, для стимулювання зростання і зменшення залежності від гіпермаркетів метою Auchan було знизити частку продажів, що припадає на цей формат, до 50% до 2025 року в порівнянні з 75% сьогодні. Він зазначив, що для цього рітейлеру потрібно прискорити темпи розвитку і стимулювати зростання своїх супермаркетів і цифрових каналів.

Що стосується цифрових технологій, Девейн сказав, що в першому півріччі 2020 року 12% продажів доводилося на онлайн-замовлення або доставку додому. Топ-менеджер сказав, що він хотів би збільшити цю частку до 15% до 2022 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або