Auchan повідомив про плани трансформації компанії
- Фото:
- wikipedia.org
Рітейлер зосередиться на п'яти стратегічних пріоритетах.
В інтерв’ю LSA генеральний директор Auchan Retail France Жан-Дені Девейн розповів, як компанія планує стимулювати зростання, зосередившись на п’яти основних областях:
1) Поліпшити пропозицію, приділяючи більше уваги місцевій ексклюзивній продукції та власним торговим маркам
2) Оновити свої гіпермаркети
3) Забезпечити цифрову близькість за рахунок відкриття додаткових пунктів видачі онлайн-замовлень
4) Розвивати ланцюжок поставок
5) Змінити бізнес-моделі для адаптації до нових інструментів, способів роботи і робочих місць
Девейн наголосив на необхідності розвитку формату гіпермаркетів відповідно до потреб.
За словами пана Девейна, для стимулювання зростання і зменшення залежності від гіпермаркетів метою Auchan було знизити частку продажів, що припадає на цей формат, до 50% до 2025 року в порівнянні з 75% сьогодні. Він зазначив, що для цього рітейлеру потрібно прискорити темпи розвитку і стимулювати зростання своїх супермаркетів і цифрових каналів.
Що стосується цифрових технологій, Девейн сказав, що в першому півріччі 2020 року 12% продажів доводилося на онлайн-замовлення або доставку додому. Топ-менеджер сказав, що він хотів би збільшити цю частку до 15% до 2022 року.