Al-Futtaim оголосив про укладення франчайзингової угоди з A. S. Watson Group
- Фото:
- All Retail
Найбільший в світі міжнародний ритейлер в сфері краси та здоров'я відкриє для споживачів Близького Сходу Watsons - бренд №1 в Азії.
Al-Futtaim, один з найбільш диверсифікованих і прогресивних приватних регіональних підприємств, і A.S. Watson Group, найбільша в світі міжнародна роздрібна компанія в сфері здоров’я та краси, оголосили про підписання ексклюзивної франчайзингової угоди про запуск флагманського бренду в сфері здоров’я та краси Watsons в Раді зі співробітництва країн Перської затоки (GCC).
Це перша франчайзингова угода A.S. Watson Group за майже 180-річну історію, а також її перше підприємство на Близькому Сході, яке посилило лідерські позиції в Азії та Європі.
Планується відкрити 100 магазинів в регіоні до кінця 2025 року, а перший флагман Watsons офіційно відкриється вже 1 жовтня в торговельному центрі Dubai Mall. Одночасно буде запущений портал електронної комерції (Watsons.ae), мобільний додаток під назвою Watsons UAE, а також програма лояльності Watsons.
«Як місцевий бізнес, який працює по всьому світу, наш обов’язок — підтримувати і сприяти економічному зростанню регіону, до якого ми належимо, привносячи якісні та орієнтовані на клієнта бренди в нашу роздрібну мережу. Наше партнерство з AS Watson Group є ще однією важливою віхою на шляху до подальшого зміцнення позицій ОАЕ і Близького Сходу в топових точках світу, і ми з нетерпінням чекаємо, коли цей бренд стане доступним в інших частинах регіону», — заявив Омар Аль Футтайм (Omar Al Futtaim), віце-голова Групи Al-Futtaim.
План розширення компанії Watsons на Близькому Сході передбачає відкриття двох торгових точок в Дубаї Festival City Center та The Mall of the Emirates в четвертому кварталі 2020 року, за яким послідує вступ до Королівства Саудівська Аравія в 2021 році.
Домінік Лай, керуючий директор A.S. Watson Group, позитивно відгукується про нове співробітництво: «Ми раді привести компанію Watsons до клієнтів на Близькому Сході, який є одним з найбільш швидкозростаючих ринків косметичної продукції в світі». Al-Futtaim вразили нас своїм підтвердженим досвідом і послужним списком в управлінні якістю роздрібних брендів. Ми раді співпрацювати з ними, щоб поділитися новим онлайн і оффлайн досвідом в сегменті дрогері, також, як і численними актуальними брендами для клієнтів в регіоні«.
Компанія Watsons, вже 12 років поспіль є брендом номер один в Азії *, славиться своїм залученням покупців завдяки програмі лояльності, яка налічує 100 мільйонів членів, і 30 мільйонною спільнотою в соціальних мережах; своїм досвідом в області краси, а також повністю інтегрованим оффлайн і онлайн-досвідом. Обіцянка компанії — зробити так, щоб клієнти добре виглядали і відмінно себе почували кожен день.
* Кампанія Азіатсько-Тихоокеанського регіону / За даними онлайн-опитування Nielsen «Топ −1000 брендів Азії» 2020 року, в основі якого лежать інтерв’ю з більш ніж 8000 споживачів на 14 ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону.