All Retail
Опубліковано

Унікальний магазин відкрили в Німеччині

Теги:
AR ексклюзив
дискаунтер
Rewe
Фото:
Wiadomosci Handlowe

У Німеччині був відкритий перший дискаунтер, в якому продукти виробляються з думками про навколишнє середовище, турботою про тварин і згідно з принципами справедливої торгівлі. Магазин Penny Grüner Weg, що належить компанії Rewe, відкрився 3 вересня в Берліні. Даний об'єкт багато в чому унікальний.

Penny Grüner Weg поєднує стандартну торгівлю з екологічною поінформованністтю. Вивчаючи полиці або холодильні камери з продуктами, покупці також дізнаються, як вирощують овочі та фрукти, або як ведеться органічне землеробство постачальниками магазину — повідомляє WH.pl

У незвичному дискаунтері продаються неідеальні на вигляд овочі і фрукти. У Penny є власний бренд Naturgut, який пропонує плоди різноманітної форми. «Злегка криві або з вадами, занадто великі або занадто маленькі — наші екологічні герої — це сорти фруктів і овочів з маленькими недоліками», — повідомляє власник магазину і перераховує переваги вирощування таких овочів: менше зусиль при сортуванні, органічне вирощування більш вигідне для фермерів, а сезон для місцевих продуктів довший.

Компанія хоче скоротити кількість відходів і поліпшити спосіб упаковки. До кінця 2030 року вся продукція приватних торгових марок буде упакована більш екологічно чистим методом. Для цієї мети мережа закликає використовувати папір з трави, зменшує товщину фольги або взагалі пропонує відмовлятися від упаковки.

Одна з інформаційних станцій для клієнтів магазину Penny, підключена до камери в режимі реального часу, показує, яких продуктів не було б на полиці, якби не було бджіл та інших комах-запилювачів. Покупці отримують інформацію про те, як створити середовище, сприятливе для бджіл.

У магазині працює до 20 інтерактивних освітніх станцій, присвячених питанням сталого розвитку. Клієнти дізнаються, яких продуктів не було б на полицях, якби не було бджіл, як правильно сортувати продукти в холодильнику, щоб вони довше залишалися свіжими і т. і.

У компанії є власна марка врівноваженого розвитку Pro Planet, яка визначає екологічну структуру і пропонує покупцям нешкідливі і нетоксичні покупки. Пропозиція включає фрукти і овочі, а також текстильні вироби.

Penny також хоче підвищити обізнаність споживачів про харчові відходи. На холодильних полицях є написи, які нагадують, що закінчення терміну придатності не обов’язково означає, що необхідно викинути продукт.

При розрахунку клієнти самі можуть доплатити 10 євроцентів і підтримати одну з організацій, що працюють в області, яка їх зацікавила.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або