All Retail
Опубліковано

Lidl завойовує ринки Центральної та Східної Європи і стає лідером як мінімум в 6 країнах

Теги:
AR ексклюзив
Lidl
розвиток дискаунтерів
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Не пізніше 2022 року Lidl стане першою мережею магазинів на трьох ринках Центральної і Східної Європи, пише Себастьян Реннак з Lebensmittel Zeitung.

У Польщі німецький рітейлер є другою за величиною торговою мережею за обсягом товарообігу, яка фактично веде цінову війну з мережею Biedronka — нинішнім лідером ринку, — передає WH.pl

Німецька мережа ще у 2018 році обігнала Kaufland в Чехії, а до кінця 2021 року також замінить лідера Kaufland в Румунії. До кінця наступного року Lidl повинен стати першим на угорського ринку — за умови, що Tesco, яка має проблеми в Європі, продовжить стагнацію в Угорщині.

Lidl залишиться на другому місці на декількох інших ринках. У Польщі німецька компанія продовжить цінову війну з мережею Biedronka і посилить програму лояльності Lidl Plus. У Хорватії компанія скористається стагнацією мережі Konzum під час реструктуризації своїх акціонерів Agrokor і Fortenova. Експерт прогнозує, що Kaufland залишиться лідером в Болгарії.

За словами Себастьяна Реннака, ключем до успіху Lidl в Центральній і Східній Європі є швидкий темп відкриття нових магазинів, який подвоївся починаючи з 2018 року, а також двозначний результат продажів LfL. На ринку Центральної та Східної Європи є кілька сильних гравців. — Це важливо для позиціонування Lidl як продуктового магазину, що пропонує широкий асортимент продукції. Це природна еволюція в незайнятій ринковій ніші, — оцінює експерт, який також називає Lidl «роздрібним хамелеоном», що зливається з місцевими ринками завдяки інтелектуальному маркетингу.

Розвитку Lidl також сприяє той факт, що в таких країнах, як Чехія або Румунія, частка великої упаковки в рітейлі досягає 30%. Крім того, суспільство в цих країнах любить акції та знижки.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або