All Retail
Опубліковано

Ресторатор Дмитро Борисов має намір запустити продаж страв в мережі АЗС

Теги:
АЗС
ресторан
Фото:
unn.com.ua

"Сім'я ресторанів Дмитра Борисова" (Gastrofamily) в рамках розвитку омніканальної моделі розробляє проект продажів ресторанних страв на автозаправних комплексах однієї з найбільших мереж АЗК в Україні.

«Невеликий тизер — зараз ми з одним з лідерів АЗК робимо нову омніканальну модель з нашими форматами, що зробить нашу їжу доступною на будь-який заправці», — розповів Дмитро Борисов під час виступу на RAU Expo, що відбувся минулого тижня в Києві, не уточнивши назву мережі АЗС.

За його словами, нова омніканальна модель продажів передбачатиме можливість придбати «за 140 секунд» страви з меню ресторанів Gastrofamily в будь-якому з каналів — на драйв-ін, всередині залу ресторану, або на доставці.

Сім’я ресторанів Дмитра Борисова об’єднує понад 30 закладів, а також різні партнерські проекти в Україні та за її межами.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або