All Retail
Опубліковано

У Києві відбувся наймасштабніший захід рітейлу цього року RAU Expo 2020

Теги:
RAU
Фото:
All Retail

З 9 по 10 вересня у НСК «Олімпійський» відбулась IV найбільша спеціалізована виставка індустрії рітейлу і девелопменту в Україні – RAU Expo 2020.

У програмі бізнес-сесій, які тривали протягом двох днів, взяли учать понад 80 ТОП-спікерів українського та закордонного рівнів, а у виставковому холі були представлені понад 90 компаній-експонентів.

Під час першого дня заходу виступи експертів відбувались паралельно у трьох конференц-залах. У першій сесії експерти обговорювали тренди, ефективні інструменти та канали продажів, розвиток ринку нерухомості України, а також досягнення міжнародних рітейлерів в Україні.

У другій сесії спікери поділились своїм баченням HR-трендів у рітейлі та зупинились на змінах у законодавстві для ведення бізнесу. Під час обговорення теми антикризового управління компанією Дмитро Деревицький, голова ради директорів «АЛЛО» прокоментував: «Криза виявився не такою тривалою як ми очікували. На початку вона супроводжувалась значним падінням ринку, але, розвиваючись по V-подібному векторі, ми дуже швидко впали і швидко піднялись. Сьогодні ми з дуже стриманим, але оптимізмом дивимося вперед. Практично усі бізнеси, які вижили у цей непростий час, вже виробили свій алгоритм роботи у нових умовах».

Сесія № 3 була побудована навколо теми нової реальності та нових викликів для українського та світового рітейлу. Під час панельної дискусії Дмитро Борисов, засновник мережі ресторанів, зазначив: «Їжа стала новим чорним: повинна бути у всіх рітейлерів, які збираються затриматись на ринку надовго. Ми, звичайно ж, як один з дрібних, але системних гравців з хорошими результатами, направлені на створення нової посткарантинної реальності, різноманітних колаборацій, де народжуються гібридні моделі ведення бізнесу та взаємодії зі споживачем».

У свою чергу Наталія Середня, CMO PROSTOR поділилась власним досвідом роботи під час активної фази пандемії COVID-19: «Дрогері і продуктові мережі працювали під час карантину. І якщо у інших галузей був час на перепочинок, так би мовити локдаун для переосмислення стратегічних рішень, то у нас по суті його не було. Але у цьому є свої переваги. Рітейл завжди був динамічний з точки зору підготовки стратегії. І в цей час, коли з’явився новий досвід, коли всі перейшли в сценарне планування, ми почали вчитися працювати буквально „з коліс“. І це новий виклик. Але разом з тим, покупець однозначно виграє. Чому? Тому що це змотивувало задуматись усіх про нові рішення, технології та сервіси для зручності клієнта».

Під час другого дня RAU Expo 2020 пройшло дві сесії. У першій — експерти обговорили мультиканальність та нові перспективи для рітейлу. У другій зосередились на маркетингу галузі і обговорили концепти, ребрендинг та результати уже реалізованих трансформацій ТРЦ.

Організатор заходу, Оксана Приходько, CEO Асоціації рітейлерів України відзначила: «Ми вважаємо, що зараз головний конкурент будь-якого бізнесу — це саме COVID-19. Тому відповідно до цього ми формували наші теми. Ми намагались розкрити способи швидкої та ефективної трансформації рітейлерів, реалізації нових форматів, поєднання онлайну з офлайном для підтримки бізнесу, і готовності у разі другої хвилі пандемії».

У рамках заходу відбулась також IV щорічна церемонія нагородження кращих рітейлерів і девелоперів України — RAU Awards на якій було відзначено переможців конкурсів «Рітейлер року» і «Кращий ТРЦ/Shopping Centre Awards». Після церемонії на учасників чекав традиційний фуршет з неформальним спілкуванням під звуки живої музики.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або