All Retail
Опубліковано

H&M створює маркетплейс для продажу товарів секонд-хенд

Теги:
H&M
Фото:
24tv.ua

Бренд COS (входить в групу H&M) починає розвивати свою онлайн-платформу для продажу старих товарів.

В рамках цього проекту під назвою Resell клієнти компанії зможуть купувати і продавати одяг у COS. Керівництво COS вважає, що за допомогою такої платформи компанія досягне 100% стабільності на ринку моди. Проект Resell дозволяє купувати і продавати раніше куплений одяг від бренду COS. Компанія отримує 10% від усіх успішних продажів.

Resell буде запущений в кінці вересня в Німеччині і Великобританії, а в інших країнах, де присутня COS, проект розпочнеться до кінця 2020 року.

Експерти відзначають, що шведська компанія H&M все більше уваги приділяє продажу старих товарів, особливо у флагманських магазинах мережі, де вже є відділення з такими товарами. Крім того, мережа придбала 70% акцій Sellpy, компанії, що спеціалізується на продажу вживаних товарів в Швеції. Ця ініціатива є частиною амбітного плану H&M по використанню 100% перероблених або екологічно чистих матеріалів до 2030 року.

Аналітики також відзначають, що останнім часом в світі йде активний розвиток «секонд-хенд». За прогнозами експертів GlobalData, до 2023 року світовий ринок ношеного одягу зросте вдвічі і досягне 43 млрд євро.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або