All Retail
Опубліковано

Lidl поставив амбітну ціль - вся упаковка власних брендів має бути придатною для переробки до 2025 р.

Теги:
Lidl
Фото:
shoppingpl.com

Lidl заявив, що також планує досягти своєї мети щодо зниження пластику на 20 відсотків на два роки раніше запланованого періоду.

«Наша унікальна бізнес-модель дозволяє нам швидко адаптуватися та впроваджувати інновації, і ми пишаємось прогресом, який ми досягли на сьогоднішній день у боротьбі з надмірним використанням пластику», — сказав головний комерційний директор Lidl GB Райан Макдонелл.

"Захист навколишнього середовища — це відповідальність, до якої ми ставимось дуже серйозно, і ми знаємо, що нам ще потрібно зробити.

До 2025 року Lidl сподівається, що 100 відсотків упаковки власної торгової марки можна буде переробляти, використовувати багаторазово, перезаправляти чи поновлювати.

Дискаунтер сказав, що на сьогодні він досяг показника у 80%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або