All Retail
Опубліковано

Ніяких ліній: мережа DIY гіпермаркетів "Нова Лінія" буде ребрендована в "Епіцентр"

Теги:
Епіцентр
DIY
Фото:
RAU

Група компаній "Епіцентр К" (Київ) має намір переформатувати всю мережу будівельних гіпермаркетів "Нова лінія" і об'єднати їх під єдиним брендом "Епіцентр".

Про це повідомив генеральний директор ТОВ «Епіцентр К» Петро Михайлишин.

«Сьогодні ми почали процес переформатування всіх гіпермаркетів «Нова лінія» в ТЦ «Епіцентр». Це, серед іншого, передбачає і розширення асортименту. У «Новій лінії» представлено лише 60 тис. артикулів, тоді як під брендом «Епіцентр» буде мінімум 500 тис. «, — розповів він в інтерв’ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За словами Михайлишина, після придбання мережі з 16 гіпермаркетів в 2013 році «Нова лінія» за показниками оборотів поступалася «Епіцентру» в сім разів і фактично була збитковою, проте протягом п’яти місяців її вдалося вивести в плюс.

Як повідомив Михайлишин, проекти переформатування і добудови торгових центрів уже завершені в Борисполі та Бучі (обидва — Київська обл.), Триває — в Запоріжжі, планується в Чабанах (Київська обл.).

У той же час він зазначив, що коронакриза внесла корективи в плани щодо переформатування "Нової лінії".

"У 2020 році ми точно не встигнемо. По-перше, карантин вніс свої корективи, по-друге, ми за перше півріччя додали багато нових проектів, які потрібно втілити в життя", — пояснив він.

Як повідомлялося, контрольним пакетом акцій рітейлера «Нова Лінія» до 2013 року володіла компанія Dragon Capital Investments Limited (Нікосія, Кіпр). На той момент мережа в цілому об’єднувала 16 гіпермаркетів загальною торговою площею понад 230 тис. кв. м в 10 областях України.

ТОВ «Епіцентр К» створено в 2003 році, відкрило свій перший гіпермаркет в Києві в грудні того ж року. Станом на серпень 2020 року мережа нараховує 62 ТЦ в Україні.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або