All Retail
Опубліковано

Епіцентр розвиватиме мережу дитячих магазинів E.PIC поза межами своїх ТЦ

Теги:
Епіцентр
DIY
Фото:
All Retail

Перший магазин дитячих товарів E.PIC поза межами мережі ТЦ «Епіцентр» відкриється 26 вересня в київському ТРЦ Retroville (проспект Правди, 47).

Наразі мережа E.PIC представлена 40 повноформатними магазинами та 18 відділами дитячих товарів у торговельних центрах «Епіцентр» у 48 містах України.

У новому концептуальному магазині площею понад 1 тис. кв. м буде зібрано найширший в Україні асортимент товарів для дітей від 0 до 14 років — іграшки, одяг, дитячий транспорт та все для малюків (дитяче харчування та гігієна, коляски, меблі).

E.PIC у ТРЦ Retroville працюватиме в новій яскравій концепції — це відкритий торговельний простір, легкість в оформленні та інноваційні розваги для дітей.

Однією з особливостей нової концепції є те, що кожен наступний магазин E.PIC як у мережі «Епіцентр», так і поза її межами матиме своє унікальне візуальне оформлення.

Так, E.PIC у Retroville оформлено в стилі «Джунглі» з декількома розважальними зонами — інтерактивними двометровими звірами (жирафом, пандою та зеброю), які співають та розмовляють, паралоновим лісом, пагорбами та бізібордами. У вихідні дні з дітьми проводитимуть майстер-класи та активності різної тематики. «Наша мета зробити магазини E.PIC не тільки зручними для батьків, які в одному місці можуть придбати все необхідне для своєї дитини, але й цікавими для маленьких відвідувачів, — зазначає директор напряму E.PIC мережі «Епіцентр» Олена Соловйова. — Наприклад, уперше в Україні будуть представлені інтерактивні розваги, які можна побачити в магазинах провідних мереж світу«.

У магазині E.PIC у Retroville представлено понад 45 тис. артикулів товарів, у тому числі преміального сегмента, а також розширений асортимент продукції українських виробників. Для зручності покупців буде облаштовано бренд-зони світових виробників іграшок Lego, Barbie, Hot Wheels, Battat, а також окрема бренд-зона з власними торговими марками мережі — Bambinelli (0–3 роки) та Luna Kids (3+ роки). Згідно з трендами, збільшено зону товарів для розвитку, творчості та інтерактивних іграшок. «Наша мета — стати гравцем № 1 на ринку дитячих товарів, але не за кількістю магазинів, а за асортиментом та якістю», — підкреслює Олена Соловйова.

Додатковою перевагою для покупців стане можливість розрахуватися балами, накопиченими завдяки програмі лояльності «Вигода», яка діє у всій торговельній мережі «Епіцентр». Крім того, у магазині буде розташовано касу видачі замовлень інтернет-магазину epicentrk.ua — клієнти зможуть замовити будь-які товари на сайті та забрати їх у магазині E.PIC у ТРЦ Retroville.

У подальших планах компанії відкриття магазинів E.PIC у торговельно-розважальних центрах по всій країні. «Ми відкриті до пропозицій та розглядаємо локації в різних містах України», — розповідає Олена Соловйова.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або