All Retail
Опубліковано

Walmart оновить тисячі суперцентрів у цифровому стилі

Теги:
Walmart
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Пандемія коронавіруса сильно вплинула на звички споживачів. Дні неквапливих прогулянок проходами магазинів залишилися в минулому.

Аби не відвідувати людні місця, клієнти все частіше вдаються до онлайн-сервісів. Таким чином, незважаючи на те, що більшість роздрібних точок в США відкриваються знову, онлайн-продажі в серпні виросли на 40% в порівнянні з попереднім роком. На даний момент американці витрачають на інтернет-покупки на 107 мільярдів доларів більше, ніж в минулому році.

В цьому випадку відвідувачі офлайн-магазинів будуть менше часу витрачати на неспішні прогулянки між полицями з товарами. Замість цього вони будуть прагнути якомога швидше купити необхідні предмети і вийти на вулицю. Це було враховано при створенні нового дизайну магазинів Walmart в форматі суперцентр. У планах рітейлера — реконструкція 200 суперцентрів у 2021 році і близько 1000 магазинів в 2022 році.

Візуально магазини особливо не змінилися. Зміни в основному стосуються розташування товарів і розміщення різних покажчиків, які будуть відповідати іконкам категорій товарів в мобільних додатках рітейлера. Кольори вивісок і навіть шрифтів в магазині повністю відповідають стилю додатка компанії. Основна ідея — дати можливість відвідувачеві швидко знайти все, що йому потрібно.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або