All Retail
Опубліковано

Мережа Žabka дострибнула до Словаччини

Теги:
AR ексклюзив
Zabka
convenience
експансія
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Перший магазин в Словаччині під брендом Žabka відкрився в Братиславі. Однак він був відкритий не мережею магазинів біля дому, що належить американському фонду CVC, а британською Tesco, яка майже десять років керує невеликою мережею однойменних роздрібних точок в Чехії.

Польська і чеська Žabka ще десять років тому мали спільного власника. Був ним чехо-словацький фонд Penta Investments, який представив мережу Žabka в Чехії в 2008 році. У 2010 році в Чехії було 100 таких магазинів по моделі франшизи, а фонд заявляв про запуск ще 250 торгових точок протягом трьох років. Однак плани не були реалізовані, і Penta відмовилася від інвестицій незадовго до цього, в 2011 році.

Саме тоді шляхи польської і чеської мереж Žabka розійшлися. У той час як польська філія перейшла до фонду Mid Europa Partners (сьогодні ще один інвестор — CVC Capital Partners), чеська Žabka змінила власника на Tesco. У наступні роки MEP продовжив динамічний розвиток мережі магазинів біля дому в Польщі, в той час як британці звернули інвестиції в малий формат, зосередивши увагу на своїх супермаркетах і гіпермаркетах, які потребують реструктуризації — пише WH.pl

Чеська мережа Žabka роками залишалися на колишньому рівні, в результаті чого кількість магазинів скоротилася до кількох десятків. Лише в 2017 році Tesco відновила тиху експансію магазинів біля дому в Чехії. На даний час в Чехії близько 110 таких точок.

Перша Žabka в Словаччині була запущена в комплексі Perla Ruzinova, який з’єднує житлову частину (чотири хмарочоса) із двоповерховим торговим центром. Формат магазину був скопійований практично один в один з Чехії. Таким чином, ми говоримо про типовий невеликий магазин біля дому, де клієнт може швидко зробити покупки. У магазині налічується близько 2 тис. найменувань продуктів.

Представники Tesco вже оголосили про відкриття нових магазинів Žabka в Словаччині, в основному в Братиславі та її околицях. Об’єкти будуть відкриватися в центрах міст, в мікрорайонах і поблизу великих транспортних вузлів. Мережа буде розвиватися за моделлю франчайзингу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або