Частка сторонніх продавців на Rozetka перевищила 40%
- Фото:
- All Retail
Rozetka продовжує розширювати обсяги продажів на власному маркетплейсі.
Як повідомляється в жовтневому номері журналу Forbes Україна, сьогодні частка сторонніх продавців на сайті компанії перевищує 40% і продовжує зростати.
Маркетплейс на базі Rozetka був запущений в 2014 році. Зараз на сайті більше 17 000 сторонніх продавців.
Комісія маркетплейса в залежності від категорії і витрат на просування становить від 3% до 25%. Лідери продажів отримують з сайту 400-500 замовлень на день.
Також в матеріалі наголошується, що в першому півріччі 2020 року Rozetka отримала майже таку ж виручку, як за 2019-й рік. Прибуток зріс в 2,1 рази. Основні чинники зростання продажів — карантин і запуск доставки продуктів.