All Retail
Опубліковано

Частка сторонніх продавців на Rozetka перевищила 40%

Теги:
ROZETKA
Фото:
All Retail

Rozetka продовжує розширювати обсяги продажів на власному маркетплейсі.

Як повідомляється в жовтневому номері журналу Forbes Україна, сьогодні частка сторонніх продавців на сайті компанії перевищує 40% і продовжує зростати.

Маркетплейс на базі Rozetka був запущений в 2014 році. Зараз на сайті більше 17 000 сторонніх продавців.

Комісія маркетплейса в залежності від категорії і витрат на просування становить від 3% до 25%. Лідери продажів отримують з сайту 400-500 замовлень на день.

Також в матеріалі наголошується, що в першому півріччі 2020 року Rozetka отримала майже таку ж виручку, як за 2019-й рік. Прибуток зріс в 2,1 рази. Основні чинники зростання продажів — карантин і запуск доставки продуктів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або