All Retail
Опубліковано

Нова пошта наростила кількість відправок на 25%

Теги:
Нова Пошта
Фото:
delo.ua

Співвласник Нової пошти В'ячеслав Клімов розповів, як вплинув карантин на бізнес компанії.

«Думаю, з урахуванням масштабів бізнесу Нова пошта, вона є свого роду датчиком, за показниками якого можна відстежувати здоров’я не тільки українського рітейлу, а й економіки в цілому. Можу сказати, що весняний карантин не привів до істотного падіння наших показників. Спочатку, в докризовому бюджеті, ми закладали зростання кількості відправлень на 20% рік до року. І починаючи з лютого і до червня цього року ми перевиконували цей план приблизно на 10 процентних пунктів.

При цьому не можу виділити якийсь один драйвер зростання, адже збільшення кількості відправлень спостерігається у всіх сегментах нашої роботи: як в В2В і С2С, так і в e-commerce.

З ослабленням карантинних обмежень динаміка трохи зменшилася, однак ми, як і раніше, йдемо з ростом в кількості відправлень на 25% відносно минулого року. І судячи з наявної динаміки, такий рівень зростання, може, збережеться і до кінця 2020-го. З одного боку, зростання бізнесу — це добре. Але з іншого — він став трохи стресовим для наявної у нас інфраструктури. Нам доводиться працювати на межі сил і можливостей» — розповів Клімов під час виступу на RAU EXPO 2020.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або