All Retail
Опубліковано

Криза у розпалі: модні бренди не заплатили постачальникам 16 мільярдів доларів за замовлення

Теги:
одяг та взуття
AR ексклюзив
Фото:
malls.com

Модні будинки зіткнулися з кризою через пандемію, відмовившись платити постачальникам, також вимагали знижок та затримок.

Згідно з доповіддю, розробленою Глобальним центром прав робітників (CGWR) та Консорціумом прав робітників (WRC), торгові марки модного одягу та фешн-рітейлери в США та Європі з березня не сплатили загалом 16,2 мільярда доларів зобов’язань. Це включає несплату постачальникам замовлень, зроблених до пандемії, та невиплату заробітної плати працівникам галузі (близько 2 мільярдів доларів).

Звіт мав на меті висвітлити ситуацію компаній та працівників на нижчих рівнях світового ланцюжка постачання одягу. Він висвітлив реакцію брендів одягу та роздрібної торгівлі на ситуацію, коли різке падіння попиту на модні вироби відбулося через світову кризу.

Починаючи з березня, багато компаній почали відмовлятися від фінансових зобов’язань перед фабриками, що виготовляють одяг. І це, незважаючи на раніше видані накази, які на той час були виконані частково або повністю. Також стало звичним явищем відкладати замовлення та платежі в односторонньому порядку, а іноді і на невизначений термін.

Як наслідок, фабрики, що шиють одяг, опинились у складній ситуації — багато з них навіть довелося закрити — так, виробництво в М’янмі, Камбоджі та Бангладеш було масово закрито, що призвело до збільшення безробіття.

Згідно з повідомленням, аналіз даних показує досить тривожну картину корпоративної безвідповідальності та спроб будинків моди та рітейлерів перекласти фінансове навантаження на тих, хто знаходиться нижче в ланцюгу поставок. Система платежів, яка в даний час діє в швейній промисловості, дозволяє торговим маркам оплачувати замовлення тижнями або навіть місяцями після того, як фабрики їх відправлять.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або