All Retail
Опубліковано

Як «METRO Cash & Carry» підтримують готельно-ресторанний бізнес в Україні

Теги:
Metro
Фото:
hotelier.pro

Що допоможе ресторанному бізнесу пом’якшити наслідки кризи?

Карантинні обмеження вплинули на прибутки та принципи роботи закладів HoReCa. Щоб допомогти бізнесу швидше подолати наслідки кризи та залучити до закладів трафік, компанія «METRO Cash & Carry» розробила програму підтримки. В умовах програми мережа гіпермаркетів змінила цінову політику та запропонувала безкоштовні діджитал-інструменти для підтримки готельно-ресторанного бізнесу. 

«Для HoReCa – одразу опт!»

Такою відміткою в магазинах мережі позначили спеціальні пропозиції для клієнтів HoReCa. Так METRO пом’якшили умови гурту, пропонуючи найнижчу гуртову ціну на обрані позиції. Ціна залишається незмінною навіть при купівлі одиниці товару. Доступ до гуртових цін, незалежно від кількості придбаних одиниць товару, надає карта професійного клієнта METRO.

Безоплатна доставка від 1 000 гривень

Для професійних клієнтів у METRO тричі знизили поріг мінімальної безкоштовної доставки. Отримати товар безкоштовно можна зробивши замовлення на сайті онлайн-магазину METRO на суму від 1 000 гривень. Щоб стати клієнтом доставки, зареєструйтеся на сайті та дочекайтеся дзвінка менеджера після заповнення форми.

Кредитна лінія

Ще один інструмент підтримки готельно-ресторанного бізнесу – продуктове відтермінування платежу. Так клієнти METRO можуть сплачувати товари через певний час після їхнього придбання. А для закладів, які мали борг в умовах карантинної кризи, компанія пропонує реструктуризацію боргів і збільшення періоду відтермінуваня платежів.

Безкоштовні діджитал-інструменти

Для просування послуг закладів компанія розробила безкоштовну діджитал-платформу DISH. За кілька хвилин кожен клієнт HoReCa може створити власний сайт із функцією онлайн-замовлення та онлайн-бронювання столів для закладу. DISH проста у використанні та підтримує всі мобільні пристрої, а за допомогою налаштувань тут можна створити унікальний дизайн.

«Ми переконані, що комплексні рішення допоможуть українським ресторанам і готелям швидше подолати наслідки кризи та зберегти бізнес, а їхнім гостям – і далі насолоджуватись улюбленими стравами та бездоганним сервісом. Ми турбуємося про бізнес наших клієнтів і допомагаємо їм, щоб вони також турбувалися про своїх гостей», – каже Тіно Цайске, Генеральний директор «METRO Cash & Carry».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або