All Retail
Опубліковано

Війна рітейлерів: самовивіз проти кур’єрської доставки

Теги:
Amazon
Walmart
AR ексклюзив
Фото:
Walmart.com

Роздрібні гравці, такі, як Walmart, Best Buy і Target, спробують обійти Amazon, зосередившись на сервісі самовивозу товарів, раніше замовлених через Інтернет.

Сьогодні мало хто сумнівається, що майбутнє роздрібної торгівлі — це онлайн-торгівля. Цей напрямок стрімко розвивається, і пандемія коронавіруса тільки прискорила цей процес. Для такого гіганта, як Amazon, який спочатку працював в цій сфері, настали золоті часи. Але інші великі рітейлери не хочуть відставати і активно розвивають послуги, які допомагають захистити покупців від необхідності відвідувати фізичні магазини.

Сьогодні такі роздрібні гіганти, як Walmart, Best Buy і Target, приділяють значну увагу послугам самовивозу. Таким чином, центри самовивозу сьогодні з’явилися практично у всіх магазинах Walmart, і в них можна забрати найрізноманітніші товари, в тому числі і свіжозаморожені продукти. Target не відстає.

Великі ритейлери сподіваються зіграти на можливості швидкого отримання замовлення. Замість того, щоб чекати кур’єра або побоюватися крадіжки товарів, доставлених до порога, покупці можуть отримати все необхідне протягом години після того, як натиснуть на сайті кнопку «Купити». При цьому плата за доставку відсутня.

Під час пандемії попит на такі послуги збільшився, як видно зі звітів усіх великих підприємств роздрібної торгівлі. Але чи дозволить це їм скласти конкуренцію Amazon, судити поки складно.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або