All Retail
Опубліковано

Rozetka запускає франшизу і планує відкрити мінімум 1000 точок видачі

Теги:
ROZETKA
e-commerce
Фото:
RAU

Франшиза Rozetka буде поширюватися на відкриття точок видачі замовлень, зроблених в інтернет-магазині.

Про це повідомляє AIN з посиланням на співзасновника консалтингового агентства по створенню франшиз «Франч» Романа Кириловича. «На першому етапі Rozetka планує відкрити невелику кількість франчайзингових точок видачі, протестувати формат, «докрутити» його, щоб потім вже активно розвивати цей напрямок», — написав Кирилович.

Умови франшизи

Згідно сайту франшизи, Rozetka наводить такі умови франшизи:

  • Вкладення — від 688 000 грн
  • Чистий прибуток — від 35 000 грн в місяць
  • Термін окупності — від 15 місяців

Зараз Rozetka шукає партнерів в таких містах: Біла Церква, Бориспіль, Бровари, Буча, Вінниця, Вишневе, Гостомель, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Ірпінь, Київ, Луцьк, Львів, Маріуполь, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Тернопіль, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів.

Що пропонує Rozetka

Інтернет-магазин бере на себе логістику по доставці товарів до точки видачі, навчання нових співробітників, і надає доступ до програмного комплексу Octopus, який використовується в самій компанії.

Співпраця між Rozetka і франшизними точками видачі буде виглядати наступним чином:

  • Клієнт оформляє замовлення на Rozetka;
  • Rozetka обробляє і підтверджує замовлення;
  • На складі Rozetka формують замовлення і відправляють на точку видачі;
  • Франчайзі приймає, обробляє замовлення і видає його клієнту

Як повідомив Кирилович, франчайзингові точки видачі не займатимуться видачею великогабаритних товарів, таких як скутери, холодильники або 100-дюймові телевізори: обсяг і вага товарів будуть обмежені.

Основними товарами, які будуть поширюватися через такі точки, стануть електроніка, побутова хімія, одяг та інші невеликі товари, що користуються найбільшим попитом.

Як будуть виглядати франчайзингові точки

Нові точки видачі будуть значно меншими, ніж фірмові від Rozetka. Але кожна з них буде обладнана примірочною, щоб, купуючи одяг, клієнт міг його приміряти і прийняти рішення про покупку.

Також буде відносно невеликий склад, якого повинно бути достатньо, з урахуванням орієнтованості нових точок видачі на невеликі товари.

За словами Кириловича, засновник Rozetka Владислав Чечоткін вважає, що місткість ринку дозволить Rozetka відкрити 1000 точок видачі, хоча сам Кирилович сподівається на ще більший успіх.

«Владислав вважає, що місткість ринку дозволить Rozetka відкрити 1000 точок видачі. Я вважаю, що набагато більше. Адже у Нова пошта (яка теж є клієнтом «Франча» ) вийшло запустити більше 6000 відділень!» — написав він.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або