Україна в 2020 р стала лідером по зростанню e-commerce в Східній Європі — Euromonitor International
- Фото:
- innotechnews.com
Частка e-commerce в 2020 році в Східній Європі склала 10% від загальних роздрібних продажів, що на 36% вище в порівнянні з 2019 роком. При цьому, в Україні зафіксовано найвищий показник зростання — приблизно на 45% — до 8% від загальних роздрібних продажів в країні, випливає з дослідження Euromonitor International.
Згідно з ним, продуктовий e-commerce в Україні в 2020 році зріс на 107% в порівнянні з торішніми показниками. Це обумовлено карантинними обмеженнями, які сприяли співпраці продуктових ритейлерів з сервісами доставки.
Як випливає зі звіту Euromonitor, найбільш затребуваними послугами сервісів доставки стали безкоштовна доставка, її відстеження і можливість безкоштовного повернення — за ці пункти проголосувало більше половини опитаних компанією респондентів.
Згідно з прогнозом, частка e-commerce в загальній структурі продажів продовжить рости в наступні п'ять років і в 2025 році складе в Україні близько 11% проти 8% в поточному році.
Україна також продемонструвала найвищий у Східній Європі показник приросту в офлайн рітейлі — близько 5%. При цьому продуктові рітейлери фіксували зміну поведінкових патернів покупця під час карантину.
"Серед трендів в продуктовому рітейлі особливо виділяється перехід до невеликих форматів. По всій Східній Європі невеликі продуктові точки показують кращі результати в 2020 році і, згідно з прогнозом, будуть їх демонструвати і надалі. При цьому частка гіпермаркетів знизилася на 2,5% в цьому році, і вони скорочують площі або трансформуються в супермаркети ", — розповіла консультант Euromonitor International Марія Милашевич в ході вебінару в четвер.