Louis Vuitton наростив продажі під час кризи
- Фото:
- tsn.ua
Рітейлер предметів розкоші LVMH повідомив про результати за третій квартал 2020 року. Результати виявилися напрочуд оптимістичними для багатьох аналітиків: продажі виросли на 7%.
Як показав звіт, продажі косметики та парфумерії впали на 16%, а елітного алкоголю — на 3%. Хоча було зафіксовано падіння продажів, воно виявилося краще за прогнози. Основною передумовою падіння продажів алкоголю став продаж такої продукції в магазинах Duty-Free в аеропортах і через такі канали.На думку експертів, продажі косметики впали, тому що більшість людей регулярно носить маски, що закривають обличчя.
Абсолютно несподівано було зафіксовано зростання продажів на 12% за такою товарною категорією, як шкіряні вироби, в основному сумки, такі як Louis Vuitton і Christian Dior. Найбільш значимий сплеск інтересу до предметів розкоші спостерігається в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Після пандемії китайський ринок вже починає відновлюватися. У той же час в Японії зафіксовано значне зростання продажів на 13% в третьому кварталі.
Європейські покупці, хоча і в меншій мірі, також проявляють інтерес до предметів розкоші. Для деяких це, ймовірно, спосіб побалувати себе перед другою хвилею обмежень. А також — можливість інвестувати в предмети розкоші, які завжди будуть в ціні.