All Retail
Опубліковано

Гендиректор АТБ Борис Марков розповів про основну помилку під час карантину

Теги:
АТБ
Фото:
https://dp.informator.ua

Очільник АТБ під час виступу на IV міжнародній спеціалізованій виставці рітейлу й девелопменту RAU EXPO назвав головну помилку компанії, здійснену під час карантину.

«Головна помилка, яку ми зробили в цей період — комунікаційна. Раніше ми транслювали наші новини приблизно раз на тиждень. Коли країну почало лихоманити, а постачальники стали різко підвищувати ціни, ми перейшли на комунікації раз на день. Однак і цього виявилося недостатньо: потрібно було комунікувати щогодини. На жаль, ми зрозуміли це із запізненням. Тому на початковому етапі кризи мережа АТБ, як лідер ринку, отримала найбільшу хвилю негативу.

Причому на нас чекало обурення як з боку споживачів, так і з боку держави, яка почала звинувачувати рітейл, не розібравшись в питанні підвищення цін.

У той період ніхто не хотів чути про те, що наша націнка не змінилася, а в деяких випадках навіть знизилася. Ніхто не хотів чути, що саме постачальники протягом декількох тижнів підвищили закупівельні ціни в рази, в тому числі — на засоби індивідуального захисту і маски. Ніхто не хотів чути, що постачальники часто відмовлялися від поставок соціальної продукції по законтрактованим раніше цінам. Тому в той момент нам потрібно було не просто про це говорити, а кричати. Ми почали це робити з невеликим запізненням і змушені були оприлюднити первинну документацію, договори з постачальниками, закупівельні ціни тощо.

Таким чином робили все, щоб бути на 100% прозорими перед суспільством, державою, нашими працівниками та клієнтами.

З моєї точки зору, комунікації зі споживачами та суспільством ще ніколи не були настільки важливі, як в період карантину. Особливо на його початковому етапі, коли була найбільша турбулентність і ніхто не розумів, що буде далі» — відзначив Борис Марков.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або