Перша «Пятерочка» без кас стартувала в Москві
- Фото:
- Wiadomosci Handlowe
X5 Retail Group, провідна мультиформатна роздрібна компанія Росії, оголосила про те, що торговельна мережа «Пятерочка» відкрила для покупців перший магазин з повністю автоматизованою системою покупок.
«Пятерочка#нальоту» відкрилася в Москві в пілотному режимі і орієнтована на нове покоління споживачів, пріоритетом яких є швидкі безконтактні покупки в магазині. Після результатів тестування буде прийнято рішення про масштабування формату.
Магазин з торговою площею близько 80 кв. метрів працює з 7:00 до півночі. Для входу необхідно запустити програму «Пятерочка#нальоту», яке є в AppStore і GooglePlay та зареєструватися за допомогою Х5 ID.
Система формує динамічний QR-код, при скануванні якого покупець може потрапити в торговельний зал без персоналу, де представлено близько 900 найменувань різної продукції, включаючи категорію «фреш» і свіжу каву.
Асортимент формується з урахуванням нового формату споживання в сучасному мегаполісі — доступ до свіжих і якісних продуктів, товарів на кожен день за допомогою передових цифрових рішень і максимально близько до дому — пише new-retail.ru
У магазині використовується власна технологія Х5 експрес-скан із можливістю оплати в додатку «Пятерочка#нальоту» за допомогою банківської карти, ApplePay або GooglePay. При бажанні покупець може скористатися касою самообслуговування.
Магазин працює за принципом «розумного будинку»: на основі архітектури IoT (інтернету речей) діє система спеціальних датчиків, які можуть контролювати вхід, вихід, знаходження покупців в об’єкті, освітлення, забезпечують фізичну безпеку.
Цінники магазину — електронні, завдяки чому інформацію про вартість продуктів можна завантажувати дистанційно. Торгова точка обладнана цілодобової системою відеоспостереження, в додатку доступні спеціальний чат підтримки та гаряча лінія.
Весь простір магазину знаходиться під моніторингом відеокамер, що дозволяє за допомогою нейромережі здійснювати контроль товарів, куплених або тільки знятих з полиці. Аналіз проводиться в режимі реального часу стосовно всіх відвідувачів одночасно. Більшість технологічних рішень в магазині — власні розробки Х5.
Магазин працює для покупців з дотриманням всіх норм безпеки. На об’єкті проводиться регулярна обробка поверхонь і дезінфекція. При вході клієнт може обробити руки санітайзером, допуск в приміщення здійснюється тільки в масці.
У перші тижні роботи магазину покупцям буде допомагати спеціальний асистент, який буде видавати засоби індивідуального захисту і відповідати на всі запитання про новий формат покупок.