X5 Retail Group відкриє перший дискаунтер і вийде на ринок Далекого Сходу
Ігор Шехтерман, генеральний директор X5 Retail Group, розповів про стратегію розвитку компанії до 2023 року.
Рітейлер розширить ареал торгових мереж і запустить магазини в форматі дискаунтер. Планується, що до кінця цього року компанія відкриє 3-4 пілотних магазину цього формату — інформує WH.pl
"Ми вважаємо, що цей формат має хороші перспективи з урахуванням нинішнього економічного клімату, коли доходи споживачів продовжують знижуватися, а ціна залишається і буде ключовим фактором при прийнятті рішень про покупку«, — сказав Ігор Шехтерман.
До 2023 року X5 Retail Group планує вийти в Далекосхідний федеральний округ і, таким чином, працювати в усіх восьми округах Російської Федерації.
Президент компанії також підкреслив, що, крім флагманських мереж «Перекресток» і «Пятерочка», група продовжить активно розвивати онлайн-гіпермаркет «Перекресток Впрок», який в даний час виконує більше 12 тис. замовлень щодня. Експрес-доставка буде розвиватися як на базі основних форматів — із магазинів «Пятерочка» і «Перекресток», так і під брендом "Около«.
Також буде продовжена трансформація мережі гіпермаркетів «Карусель», про яку компанія оголосила в 2019 році.