All Retail
Опубліковано

JYSK передав на утилізацію понад 1000 матраців

Теги:
JYSK
Фото:
All Retail

У вересні цього року компанії JYSK вже вдруге вдалося реалізувати екоініціатіву, головною метою якої є збір і утилізація старих матраців.

Ця кампанія покликана підвищити ековідповідальність споживачів та зробити внесок у збереження довкілля.

Із 10 по 13 вересня 2020 року у мережі магазинів JYSK покупці мали нагоду віддати старий матрац на правильну утилізацію, а в обмін отримати додаткову знижку у 20% на покупку якісного матраца із серії GOLD.

Виконавчий директор компанії JYSK Євгеній Іваниця розповідає:

«Ми безмежно раді тому, що кількість покупців, які долучились до нашої ініціативи, зросла у два рази. Для нас це свідчить про те, що все більше людей проявляють турботу про довкілля, а наша інформаційна кампанія підштовхує українців прийняти рішення на користь екологічної відповідальності. Адже через свою габаритність та матеріали, з яких виготовляються матраци, кожен із них розкладається понад 50 років. Завдяки нашій ініціативі більше ніж 1000 матраців, яким точно не місце на сміттєзвалищі, були відправлені на завод неподалік Києва, який і займається відповідною утилізацією. Там матраци розбираються на компоненти, кожен із яких отримує нове життя, а довкілля при цьому залишається збереженим від великогабаритного сміття».

Найбільш активними учасниками акції стали жителі Києва, Львова, Одеси, Дніпра та Харкова. Здати старий матрац покупці могли прямо у магазині мережі або ж під час доставки нового придбаного матрацу додому. Всі витрати на транспортування та утилізацію матраців компанія JYSK взяла на себе.

У JYSK вже анонсували, що наступний збір матраців заплановано на лютий 2021 року. У компанії сподіваються, що кількість учасників акції зростатиме з кожним разом, а отже — збільшиться і внесок кожного у збереження довкілля.

Варто зазначити, що це не перша екоініціатива від JYSK. Раніше у магазинах був організований збір постільної білизни, а у жовтні 2020 року співробітники JYSK вже встигли обміняти старі подушки на приємні бонуси у вигляді додаткової знижки на нову подушку, а всі зібрані подушки були відправлені до притулків для тварин. Компанія також почала відмовлятись від пластикових пакетів, періодично пропонуючи додаткові знижки покупцям, які приходять на шопінг із власною торбинкою. А найближчим часом в усіх магазинах мережі будуть створені точки збору вживаних батарейок, організовані разом з активістами з проєкту «Батарейки, здавайтеся». Таким чином у JYSK одночасно дбають про збереження довкілля, про комфорт покупців та їхню вигоду.

Більше про акцію з обміну матраців: https://cutt.ly/OgmJQ6v

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або