All Retail
Опубліковано

Епіцентр планує збільшити частку на українському ринку меблів до 25-30%

Теги:
Епіцентр
DIY
Фото:
delo.ua

Керівник напряму «Меблі» компанії Епіцентр К Олександр Лук'янченко розповів про плани з нарощування частки на українському ринку.

Також Лук'янченко в інтерв'ю RAU розповів про результати роботи за 2019 рік і продажі через інтернет:

«В цілому минулий рік для нас закінчився досить успішно. Якщо говорити в цифрах, то за результатами 2019 го товарообіг напряму «Меблі» мережі Епіцентр склав 1,6 млрд грн, збільшившись на 23% в порівнянні з 2018 роком.

2019 року на піку частка e-commerce в продажах сягала 16%, але в середньому вона тримається на позначці в 12% з тенденцією до зростання.

Як виявилося, український споживач готовий купувати меблі в інтернеті. У той же час, поки що в e-commerce продається в основному продукція економ-сегмента. Це говорить про те, що покупець не хоче ризикувати значними сумами при онлайн-покупках.

За нашими оцінками, частка Епіцентр на українському ринку меблів варіюється від 10% до 14%. Ми базуємося на даних, які отримуємо від компаній, що спеціалізуються на вивченні цього сегмента. Але в будь-якому випадку перед нами стоїть завдання з нарощування товарообігу і своєї частки на ринку. Епіцентр повинен бути безальтернативним № 1 на ринку меблів з часткою 25-30%. Наша мета на найближчі два роки — наростити товарообіг більш ніж в два рази — до 4 млрд грн "- зазначив Лук'янченко

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або