У світ вийшов 110-ий випуск журналу All Retail
- Фото:
- All Retail
Вже дуже давно в нашій редакції закінчення місяця свідчить про вихід свіжого номера електронного журналу All Retail. Цього разу сталося так само, у нас навіть невеличкий ювілей — ми випустили вже 110-ий номер.
Традиційно рубрики журналу наповнені досить цікавими матеріалами. Зокрема, жовтневий All Retail вийшов багатим на інтерв'ю.
«Сільпо» накрило хвилею — хвилею нових кав'ярень FEEL__trd. Хто не знав — читайте про це в інтерв'ю з кавовим експертом Fozzy Group Євгеном Горбанем.
Ще два інтерв'ю, опублікованих у журналі — одночасно і різні, і подібні за своєю тематикою. М'ясоїдам буде особливо цікаво, адже «у апарата» спікери мережі магазинів «Ковбаса МАРКЕТ» і компанії «Глобино», однієї з провідних виробників ковбасних та м'ясних виробів України. До слова, в «Глобино» нам натякнули про швидкий вихід вегетаріанської новинки.
У рубриці «Дослідження» в журналі розташувався цілий аналітичний матеріал про розвиток міцного алкоголю в Україні та Східній Європі — в ньому багато цифр, але не градусів. У цьому нам допомогли фахівці компанії Euromonitor International.
Далі — ще більше. Більше фотографій, інфографіки, експертних думок й інших матеріалів в журналі All Retail.