All Retail
Опубліковано

Walmart відкриває експериментальні магазини

Найбільший американський рітейлер відкриває тестові магазини, що поєднують різні формати торгівлі.

Оскільки Walmart прагне розвивати свій цифровий бізнес, він базується на своїй головній перевазі перед Amazon та іншими онлайн-гравцями — своїй великій базі офлайн-магазинів. Це дає компанії достатньо місця для експериментів у поєднанні з онлайн-продажами.

Особлива увага зосереджена на прискоренні переміщення товарно-матеріальних цінностей зі складу для зберігання до магазину та збільшенні швидкості пошуку товарів, замовлених через Інтернет. Також активно проводяться експерименти з технології обробки замовлень.

Раніше цієї осені рітейлер оголосив, що планує оновити близько 1000 магазинів за допомогою нового формату, що заохочує покупців використовувати додаток Walmart під час покупок та надає можливість безконтактної оплати. Мета — знайти ідеальний підхід, який дозволить магазинам Walmart працювати одночасно, як у звичайному режимі місць для покупок, так і в якості центрів для онлайн-замовлень.

Зовні торгові точки нового формату не відрізняються від звичних; зміни стосуються активного використання новітніх технологій. Деякі з цих нововведень будуть видимими для відвідувачів, а інші залишаться прихованими. У будь-якому випадку споживачі виграють від їх впровадження.

Наявність товарів, доступних у магазині для інтернет-покупців, — це ще одна важлива річ. Це важливо, оскільки те, що продається в автономному режимі, не завжди можна знайти в Інтернеті. Це стосується такої категорії, як одяг, яку досить складно відобразити на сайті каталогу повністю. У нових магазинах покупці отримають справді багатоканальний досвід покупок.

Конкретна програма полегшить працівникам пошук товарів, які потребують переселення в зону збуту. Замість сканування кожного ящика окремо працівник буде тримати перед собою мобільний пристрій, а додаток, що використовує доповнену реальність, виділить необхідні товари.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або