Власні торговельні марки Wog визнані найбільш впізнаваними
- Фото:
- All Retail
Мережа АЗК Wog здобула перемогу в номінації «Найбільша впізнавана СТМ року» Національної бізнес-премії «Private Label-2020».
«Протягом останніх п’яти років нам вдається утримати свої позиції серед кращих в українському бізнесі. Для нас це дуже цінно і важливо. Першість у номінації „Найбільш впізнавана ВТМ року“ для Wog — черговий доказ того, що ми рухаємося в правильному напрямку, створюємо продукти, які подобаються нашим клієнтам і завойовують їх серця. Така висока оцінка спонукає нас працювати ще більше і краще, щоб продовжити радувати наших клієнтів якістю й унікальністю продуктів та сервісів Wog», — заявив керівник дирекції громадського харчування Wog Максим Пятаков.
Він також зазначив, що найвдалішим проектом ВТМ, який реалізований в 2019-2020 рр. в компанії вважають питну воду. Проект запущений минулого року, а в 2020 — отримав нову стратегію, яка дала дуже гарні результати. Нині Wog пропонує клієнтам воду «Дико добра» слабогазовану і негазовану, яка представлена в зручних пляшках об’ємом 0,5 л і пляшках сімейного формату ємністю 1,5 л. Також можна вибрати варіант води в мобільному виконанні «спорт» об’ємом 0,8 л. Новий продукт підходить для повсякденного використання і має кислотно-лужний баланс рН 7.3. Такий рН води ідеальний для організму людини. Крім цього, в 2019 році компанія почала реалізацію дріп-кави ВТМ, а також спільно з сімейним кавовим будинком J.J. Darboven запустили в продаж каву в упаковці під брендом Wog.
Нагородження переможців відбулося 30 жовтня в рамках ХII Всеукраїнської практичної конференції «Private Label-2020: Рітейлер та виробник — Курс на розвиток», організованої B2B медіа-групою TradeMasterGroup.
«У нас є лояльність нашого споживача до бренду Wog. Це і якість пального, і якість товарів в магазині, і якість товарів громадського харчування. Ми постійно піднімаємо планку для всіх наших товарів в мережі. Українці давно втомилися від неякісних продуктів, а тому єдине правило для успішної ВТМ — бути по-справжньому кращими в усьому, за що ви беретеся. І у нас це виходить», — підкреслив Максим Пятаков.
Нагадаємо, що в 2019 році Wog CAFE отримало першість в таких номінаціях Private Label, як: «Впізнаваність торгової марки» і «Кращий проект Private Label року».
Private Label — щорічна міжнародна практична бізнес-конференція, заснована в 2009 році. Зустріч націлена на те, щоб дати відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати і продовжити співпрацю, визначити стратегії і тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором і організатором події виступає B2B медіагрупа TradeMasterGroup.
Національна премія PrivateLabel — бізнес-нагорода, що відзначає досягнення виробників і мереж в області розвитку ВТМ і взаємодії з ритейлерами і постачальниками в наступних номінаціях: «Кращий проект Private Label», «Внесок в розвиток товарної категорії», «Динаміка розвитку ВТМ», «Впізнаваність торгової марки», «Інновація року», «Ефективна ТМ » і «Кращі умови співпраці».