All Retail
Опубліковано

Замість нічного клубу "Бінго", що не пережив кризу, в Києві відкриється "АТБ-Маркет"

Теги:
АТБ-Маркет
експансія
Фото:
Новое Время

У Києві закривається клуб "Бінго", який працював понад 20 років. Приміщення, в якому працював клуб, купила мережа супермаркетів АТБ.

Про це повідомляється на сторінці закладу в Facebook.

«Клуб «Бінго» закривається, тому що власники продали приміщення мережі супермаркетів АТБ. Клуб практично не працює, концертів немає", — розповів концертний директор закладу Влад Ляшенко, повідомляє Хмарочос.

Найбільший FMCG-рітейлер України, який налічує 1174 торгові точки в різних областях країни. Роздрібна мережа була заснована в 1993 році. Товарообіг компанії в 2019 році склав більше 120 млрд грн.

Ляшенко також додав, що в першу чергу на діяльність клубу вплинув карантин.

Всі заплановані в клубі концерти і заходи будуть перенесені, а деякі і так виявилися «під забороною» через "карантин вихідного дня".

«Сподіваємося, що концертна індустрія швидше відродиться після кризи, і в Києві зʼявляться нові гідні майданчики. А «Бінго» — це вже історія«, — говориться в повідомленні клубу.

Клуб «Бінго» був одним з найбільших в Україні і одним з найстаріших концертних клубів Києва, на 1500 глядачів, з власною технічною базою. Культурно-розважальний комплекс більше 20 років приймав концерти українських та зарубіжних артистів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або