All Retail
Опубліковано

США: Сегмент безалкогольного пива переживає раптовий ажіотаж

Теги:
пиво
Фото:
УНН

Сегмент безалкогольного пива в США переживає раптовий ажіотаж. За останній рік станом на 1 листопада він додав 38%, а обсяги продажів перевищили $ 180 млн.

Хоча зараз частка безалкогольного напою в загальних продажах пива залишається невисокою, і становить всього 0,5% (у порівнянні з 0,3% двома роками раніше), Beverage Marketing Corporation прогнозує сегменту поступальне зростання. Очікується, що вже до 2024 року цей показник потроїться і досягне 1,5-2%.

Аналітик компанії Натан Грін вважає, що підвищений інтерес до сегменту виник на тлі того, що перспективи традиційного пива зараз не дуже райдужні.

"Тому багато постачальників, дистрибʼютори, роздрібні торговці шукають можливості в нових категоріях для зростання", — говорить він.

Американці — в першу чергу молоді споживачі, такі як мілленіали і представники покоління Z — пʼють все менше пива, ніж попередні покоління. Це викликає падіння продажів фірмового пива в найбільших компаніях — AB InBev і Molson Coors.

Зокрема, 66% мілленіалів заявили, що докладають зусиль для скорочення споживання алкоголю, повідомляє Nielsen.

В цілому обсяг продажів пива в 2019 р.впав на 2,3%. Причому зниження спостерігається четвертий рік поспіль. Таким чином, безалкогольні напої стають можливістю зростання для виробників ринку пива.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або