All Retail
Опубліковано

JD.com буде більше інвестувати в супермаркети, оскільки продуктові онлайн-магазини набирають популярність

Теги:
e-commerce
JD.com
AR ексклюзив
Фото:
shoppingpl.com

JD.com Inc. буде і далі інвестувати в свій бізнес супермаркетів на тлі прискореного переходу до онлайн-продуктових магазинів після спалаху COVID-19, заявили керівники рітейлера 16 листопада після того, як компанія повідомила про зростання виручки в третьому кварталі на 29,2%.

За словами фінансового директора Сенді Сюй, загальний обсяг замовлень в супермаркетах китайського рітейлера в третьому кварталі виріс на 48% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, що сприяло збільшенню валової виручки від продажів на 35%.

«Зокрема, категорія супермаркетів — це ключова область зростання, в яку ми твердо маємо намір продовжувати наші інвестиції, щоб ще більше зміцнити думку споживачів і лідерство на ринку», — зазначає Сюй.

У третьому кварталі спостерігалося значне зростання по всіх категоріях свіжих продуктів, за винятком імпортних морепродуктів після того, як вірус COVID-19 був виявлений на деяких ввезених заморожених продуктах. Сюй визнає, що категорія свіжих продуктів стане проблемою для онлайн-рітейлерів через високий коефіцієнт втрат в процесі виробництва і виконання замовлень.

Пекінська компанія, що володіє мережею супермаркетів 7Fresh, заявила, що експериментує з різними бізнес-моделями. Інвестиції будуть вкладені в інфраструктуру і логістику — область, в якій JD.com вважає, що має перевагу перед своїми конкурентами.

Акції JD.com, що котируються на Nasdaq, торгувалися на 8% нижче після оголошення прибутку за третій квартал.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або