All Retail
Опубліковано

В пандемічні свята американські конкуренти прагнуть кинути виклик Amazon

Теги:
Рітейл
AR ексклюзив
Фото:
Marketing Media Review

Walmart Inc, Best Buy Co Inc та сотні менших роздрібних торговців сподіваються кинути виклик домінуванню Amazon.com Inc як продавця святкових подарунків.

Нові служби прагнуть усунути частину труднощів стосовно замовлення подарунків онлайн. Ці функції дозволяють споживачам придбати подарунок в Інтернеті та доставити його одержувачу, наприклад, із упаковкою рітейлера, особистим повідомленням або квитанцією, в якій не вказана ціна подарунка.

Конкуренти Amazon намагалися витрачати мільйони на швидше виконання замовлень, розширюючи каталоги товарів, а в деяких випадках надаючи безкоштовну доставку та навіть послуги передплати. Але перший сезон продажів із широко розповсюдженим коронавірусом привернув увагу до раніше недооцінюваного фронту: сезон подарунків.

Споживачі стікалися до Walmart та інших роздрібних торговців на початку пандемії, коли Amazon часом повільно доставляла необхідне, включаючи туалетний папір. Зараз конкуренти Amazon бачать ще одну можливість захопити частку ринку.

"Це область можливостей, де менші або великі роздрібні торговці можуть диференціюватись, оскільки більшість споживачів цього року здійснюватимуть святкові покупки в Інтернеті", — сказав Боббі Фігероа, який працював у відділі продажів реклами Amazon до заснування роздрібного аналітичного стартапу Gradient.

Американці витратять 160 мільярдів доларів на подарунки протягом поточного кварталу, що на 5% більше, ніж рік тому, оскільки люди витрачають заощадження на святкування Різдва та інших свят на кінець року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або